E‑shop pro pivovar Svijany na platformě Shoptet Premium

Pivovar Svijany nás oslovil s žádostí o vytvoření nového e‑shopu. Vznikl moderní a uživatelsky přívětivý e‑shop na platformě Shoptet Premium s napojením na ERP Helios a bezpečným platebním systémem a jednoduchým procesem objednávání, který umožňuje zákazníkům pohodlný nákup jejich oblíbených piv online.

Seznam hlavních řešení na e-shopu

Vývoj e-shopu na míru

Vývoj e-shopu na míru s pomocí Shoptet Premium je vynikající volbou pro podnikatele, kteří chtějí mít profesionální online obchod přizpůsobený svým specifickým potřebám.

Unikátní struktura e-shopu

Unikátní struktura e-shopu se týká uspořádání kategorií, navigace, prezentace produktů a obecného rozložení obsahu.

Unikátní grafický design

Unikátní grafický design na míru vyniká svým designem, profesionálním vzhledem a schopností přilákat a udržet pozornost zákazníků.

Kódování na Shoptet Premium

Kódování na Shoptet Premium umožňuje upravit design, rozložení stránek, funkce, procesy nákupu a další aspekty e-shopu podle přesných požadavků podnikatele.

  • Vývoj e-shopu na míru

    Vývoj e-shopu na míru s pomocí Shoptet Premium je vynikající volbou pro podnikatele, kteří chtějí mít profesionální online obchod přizpůsobený svým specifickým potřebám.

  • Unikátní grafický design

    Unikátní grafický design na míru vyniká svým designem, profesionálním vzhledem a schopností přilákat a udržet pozornost zákazníků.

  • Kódování na Shoptet Premium

    Kódování na Shoptet Premium umožňuje upravit design, rozložení stránek, funkce, procesy nákupu a další aspekty e-shopu podle přesných požadavků podnikatele.

  • Unikátní struktura e-shopu

    Unikátní struktura e-shopu se týká uspořádání kategorií, navigace, prezentace produktů a obecného rozložení obsahu.

Obrázek sekce

Představení klienta

Pivovar SVIJANY reprezentuje tradiční a v rámci České republiky typické pivo vyráběné z kvalitní vody z vlastních studní, sladu z vybraných odrůd sladovnického ječmene z malých nezávislých českých a moravských sladoven s přídavkem nejjemnějšího žateckého chmele pěstovaného na vlastních chmelnicích ve výjimečné chmelařské oblasti Polepských blat.

První zpráva o Svijanech pochází z roku 1345, obec tehdy patřila cisterciánskému klášteru v Mnichově Hradišti. Samotný vznik pivovaru se datuje do roku 1564. Tehdy byl součástí hospodářského zázemí, podílel se na rozvoji a financování panství. Také se v tuto dobu začínají zakládat hospody.

Vznik pivovaru 1564

Tradiční české pivo

Světové ocenění World Beer Awards

Obrázek sekce

Zadání a cíle spolupráce

Původní e-shop Pivovaru Svijany existoval již několik let a prošel v polovině své životnosti drobným faceliftem a byl v několika případech doplněn funkčními prvky, které umožnily základní marketingové akce a napojení na marketingové platformy.

Podstatnou součástí celého zadání bylo také napojení na ERP Helios.

E-shop byl nadefinován pro základní prodej sortimentu piva, skla a reklamních předmětů včetně oblečení pro B2C. Meziroční nárust prodeje byl příjemné překvapení a stále se drží v dvouciferných hodnotách %.

Obrázek sekce

Jak probíhala tvorba e-shopu na Shoptetu

Analýza
Wire Frame / Grafika
Front End / Back End
Back End
Naplnění daty
Testování
Předaní klientovi
Final
1. měsic
2. měsic
3. měsic
4. měsic
Zbytek

Navrhli jsme strukturu a unikátní
design napříč celým e-shopem

Požadavek na celý e-shop jsme ve spolupráci s pivovarem Svijany vydefinovali v základu jako efektivní a jednoduchý rozcestník pro uživatele s vhodně řešenými kategoriemi a podkategoriemi.

Cílem bylo jasně komunikovat zaměření eshopu, tzn. „jsme prodejce piva (především) a příslušenství” - oblečení, reklamní předměty, pivní sklo a další. Důležitou položkou se stal Zámek Svijany k prodeji voucherů a obrandovaných produktů.

Pohled specialisty z Mirandy

Po nějaké době přestal původní e-shop vyhovovat vzhledem k plánovanému budoucímu objemu prodeje, objemu listovaných položek, požadavku na moderní design, snadnějšímu vyhledávání a nutnosti marketingových nástrojů na podporu prodeje. Výsledkem spolupráce Mirandy a Pivovaru Svijany je tak e-shop, který splňuje všechny nároky a požadavky, a navíc s možností dalšího rozvoje funkcionalit a obsahu.

Tomáš CinaCEO & Co-founder
Foto Tomáše Ciny
Obrázek sekce
Obrázek sekce

Výsledek a zhodnocení

  • Unikátní design na míru od Mirandy
  • Výrazně nižší náklady na e-shop oproti jiným řešením + krátká doba realizace
  • Nadstandardní funkcionality nad rámec Shoptet Premium
  • Spolupráce s Shoptet Premium partnerem MirandaMedia

Jak je s naší prací spokojený klient?

Recenze Klienta

Celý projekt s Mirandou začal potřebou moderního e-shopu, který měl nahradit ten původní, již zubem času poznamenaný. Na počátku jsme se rozhodli pro robustní řešení Shoptet Premium, jejichž projekťáci nám doporučili 3 společnosti pro řešení platformy na míru. Ve výběrovém řízení zvítězili právě kluci z Mirandy. Zpětně musím říct, že to bylo těsné a misku vah na jejich stranu naklopilo nejen jejich nadšení pro spolupráci s pivovarem, ale především to, že jsme si sedli lidsky. Během vývoje e-shopu s obsáhlým sortimentem piv a reklamních předmětů s tématikou zlatavého moku jsme byli s Mirandou online v podstatě neustále. Všechny specifické požadavky atypického napojení jsme zvládli úspěšně a brzy se pustíme do dalších etap vývoje. Nyní zbývá dokončit poslední fázi projektu. Sejít se na pivě v Praze!

Ing. Michal Matys

Marketingový ředitel - Svijany

Co dalšího jsme na tomto e-shopu realizovali

  • Našeptávač při vyhledávání
  • Responzivní platforma
  • Shoptet
  • Automatické vyplňování formulářů – Foxentry doplněk
  • Jednoduchá správa souborů s filtrací
  • Import video youtube eventuelně
  • Geolokace prodejních míst včetně VO, uloženek atd. na default page– google maps placené
  • Hlídací pes pro zákazníky
  • Variabilní doba expedice u produktu dle dostupnosti – helios/ hard = pivo
  • Podobné/související produkty
  • Slučování objednávek
  • Akční cena produktů
  • Min. a max. ks objednaného zboží – navázání na slevový backend
  • Akční doprava produktů
  • Upselling na dopravu zdarma
  • Remarketing
  • Doprava a platba
  • Implementace automatizace dárků k produktů + jednoduchá backend implementace k přidání již existujících položek + jednorázových položek E-mailing
  • Meta tags
  • Opakované nákupy
  • Statistika slev
  • Stav a historie objednávky
  • Opuštěný košík
  • Filtrace
  • SEO
  • Title
  • Indexace
  • H1, H2
  • Automatický import produktů
  • Shoptet Premium
  • Registrace zákazníka
  • Zpětný bonus
  • Dvoufázové ověření SLA
  • Upselling
  • Cross-seling
  • Balíkobot
  • Api
  • Import/export dat
  • Vratné obaly
  • Mall
  • Alza
  • Partnerský program
  • Uživatelské testování
  • Produktové fotografie
  • Přesměrování URL adres

Prozkoumejte naše další případové studie

Máte zájem o spolupráci?

Zanechte nám na sebe kontakt, spojíme se s vámi.

+420 732 264 251

Pondělí - Pátek: 9:00 - 17:00

info@mirandamedia.cz