Přivedli jsme na svět novou on‑line lékárnu Zdravotal.cz

Na platformě Shoptet Premium jsme vytvořili e‑shop on‑line lékárny včetně návrhu vizuální identity značky. Díky API jsme napojili Mediox a PharmaData. Po 6 měsících marketingové spolupráce jsme dosáhli zvýšení tržeb o 160,7 %! O zlepšení celkového prodeje svědčí počet objednávek, který vzrostl o 145,4 %.

Seznam hlavních řešení na e-shopu

Unikátní návrh wireframe

Wireframe vytváří vizuální rozložení a strukturu e-shopu, má klíčový význam pro úspěšnou implementaci a konverze zákazníka. 

Unikátní grafický design

Unikátní grafický design na míru vyniká svým designem, profesionálním vzhledem a schopností přilákat a udržet pozornost zákazníků.

Nakódování na Shoptet Premium

Kódování na Shoptet Premium umožňuje upravit design, rozložení stránek, funkce, procesy nákupu a další aspekty e-shopu podle přesných požadavků podnikatele.

Responzivita webu

Responzivní web se automaticky přizpůsobuje velikosti a rozlišení obrazovky. Obsah, obrázky a prvky designu se přesouvají a přeskupují tak, aby byly snadno čitelné a použitelné na různých zařízeních.

Benefit Plus

Napojení karty Benefit Plus

Díky integraci se systémem Benefit Plus je možné na e-shopu nabízet zákaznické výhody a slevy pro držitele těchto karet.

Napojení na PharmaData

Připojení e-shopu na PDK číselník PharmaData umožňuje prodejci zobrazovat aktuální informace o léčivech.

Identity

Tvorba vizuální identity značky

Vytvoření kompletního vizuálního stylu, který zahrnuje unikátní logo, typografii, barevné schéma a další grafické prvky včetně vizitek společnosti.

Napojení na Mediox

Napojení e-shopu na systém Mediox umožňuje prodejci v reálném čase zobrazovat dostupnost zboží na skladě a zákazníkům sledovat stav objednávek.

  • Unikátní návrh wireframe

    Wireframe vytváří vizuální rozložení a strukturu e-shopu, má klíčový význam pro úspěšnou implementaci a konverze zákazníka. 

  • Unikátní grafický design

    Unikátní grafický design na míru vyniká svým designem, profesionálním vzhledem a schopností přilákat a udržet pozornost zákazníků.

  • Nakódování na Shoptet Premium

    Kódování na Shoptet Premium umožňuje upravit design, rozložení stránek, funkce, procesy nákupu a další aspekty e-shopu podle přesných požadavků podnikatele.

  • Responzivita webu

    Responzivní web se automaticky přizpůsobuje velikosti a rozlišení obrazovky. Obsah, obrázky a prvky designu se přesouvají a přeskupují tak, aby byly snadno čitelné a použitelné na různých zařízeních.

  • Benefit Plus

    Napojení karty Benefit Plus

    Díky integraci se systémem Benefit Plus je možné na e-shopu nabízet zákaznické výhody a slevy pro držitele těchto karet.

  • Napojení na PharmaData

    Připojení e-shopu na PDK číselník PharmaData umožňuje prodejci zobrazovat aktuální informace o léčivech.

  • Identity

    Tvorba vizuální identity značky

    Vytvoření kompletního vizuálního stylu, který zahrnuje unikátní logo, typografii, barevné schéma a další grafické prvky včetně vizitek společnosti.

  • Napojení na Mediox

    Napojení e-shopu na systém Mediox umožňuje prodejci v reálném čase zobrazovat dostupnost zboží na skladě a zákazníkům sledovat stav objednávek.

Obrázek sekce

Představení klienta

Zdravotal nabízí výhody sítě lékáren Místní Lékárna a ambulancí Distribuovaná klinika na jednom místě. Představuje propojení moderní medicíny a holistického přístupu pro optimální zdraví. Díky spolupráci s MirandaMedia přináší lékárenský e-shop online poradnu a aktuální trendy v medicíně a zdravém životním stylu pro kompletní péči o zdraví.

Odbornými garanty a jednateli společnosti jsou pánové MUDr. Jan Kykal a PharmDr. Jan Ponec, provozním ředitelem je Jiří Kraft a vedoucí e-shopu je Aneta Škodová.

7

poboček
Místní lékárny

10

poboček
Distribuované kliniky

Nadstandardní lékařská péče

Obrázek sekce

Zadání a cíle spolupráce

Klient nás pozval k realizaci projektu tvorby nového e-shopu on-line lékárny. Cílem projektu bylo vytvořit moderní, plně responzivní e-shop, který umožní zákazníkům společnosti ZDRAVOTAL.CZ – APROKLAN jednoduše nakupovat nabízený sortiment léků a doplňků stravy on-line.

Zdravotal na začátku spolupráce neměl vytvořenou grafickou identitu, včetně loga. Proto jsme se nejdříve museli zaměřit na tvorbu celkové identity značky

Mezi hlavní požadavky patřilo také napojení na skladovou evidenci a propojení s Medioxem, PharmaData a napojení karty Benefit Plus.

Dalším krokem se stalo kompletní převzetí marketingových aktivit.

Obrázek sekce

Jak probíhala tvorba e-shopu na Shoptetu

Pohled specialisty z Mirandy

Pro on-line lékárnu Zdravotal.cz bylo vytvoření vlastního e-shopu klíčovým krokem k rozvoji obchodu a vstupu do světa e-commerce. Nový e-shop lékárně umožňil oslovit širší spektrum zákazníků, kteří ocení možnost nakupovat bez nutnosti návštěvy kamenné lékárny.

Po pouhých 6 měsících od spuštění nového e-shopu a následného marketingu se podařilo dosáhnout zvýšení tržeb o 160,7 %! Počet objednávek se zvýšil o 145,4 %, což dokazuje, že nový e-shop splnil očekávání zákazníků i našeho klienta.

Tomáš CinaCEO & Co-founder
Foto Tomáše Ciny
Obrázek sekce
Obrázek sekce

Výsledek a zhodnocení

Zpracovali jsme komplexní marketingovou strategii, která zahrnovala nejen vytvoření nového e-shopu, ale také správu online marketingu v rámci PPC kampaní a sociálních sítí.

  • Zvýšení tržeb o 160,7 % a počtu objednávek o 145,4 %
    Po 6 měsících marketingové spolupráce jsme dosáhli významných výsledků! Tržby společnosti Zdravotal se za toto období zvýšily o 160,7 %, což představuje více než dvojnásobný nárůst. O zlepšení celkového prodeje svědčí počet objednávek, který vzrostl o 145,4 %.
  • Narůst unikátních návštěvníků o 61 %
    Díky našemu novému e-shopu byla společnost Zdravotal schopna lépe oslovit svou cílovou skupinu a zvýšit povědomí o svých produktech. Náklady na 1 návštěvu webu se snížily v průběhu spolupráce o 11 % díky optimalizaci online reklamních kampaní, zatímco počet unikátních návštěvníků se zvýšil o 61 %.
  • Zlepšení konverzního poměru webu o 94,1 %
    Naše strategie zahrnovala také lepší zacílení reklamy, což vedlo k významnému zlepšení konverzního poměru na webových stránkách, který se zvýšil o 94,1 %.

Reference klienta

Recenze Klienta

1. září již nebude jen datem, kdy byl na dně oceánu objeven vrak Titanicu nebo kdy se narodila Květa Fialová. Pro naši společnost je to druhý největší den po jejím vlastním vzniku. 1. 9. 2021 jsme totiž navázali úspěšnou spolupráci s Mirandou.

Jiří Kraft

Zdravotal.cz

Co dalšího jsme na tomto e-shopu realizovali

  • Dárkové a slevové vouchery
  • Spropitné dopravci
  • Shoptet
  • Doplňky Shoptet
  • Responzivita webu
  • Platební brána
  • Přenos produktových dat
  • Obchodní podmínky
  • GDPR
  • Kontakt a kontaktní formulář
  • Nastavení administrace Shoptet
  • Napojení na doménu
  • Zabezpečení e-shopu
  • Napojení na Mediox
  • Napojení na PDK číselník Pharmadata
  • Napojení na karty Benefit Plus
  • Obchodní podmínky
  • Kontaktní formulář
  • Generické stránky
  • Nakódování na Shoptet Premium
  • Nastavení administrace
  • Analýza
  • Vizuální identita značky
  • Logo

Prozkoumejte naše další případové studie

Máte zájem o spolupráci?

Zanechte nám na sebe kontakt, spojíme se s vámi.

+420 732 264 251

Pondělí - Pátek: 9:00 - 17:00

info@mirandamedia.cz