
Retargeting a remarketing, v čem se strategie liší?
Jedná se o dvě základní strategie digitálního marketingu. Tyto pojmy se mohou zdát odlišné, ale mají stejný účel, přivést uživatele zpět na webové stránky a proměnit je v aktivní zákazníky.
Získejte ještě dnes bezplatný odborný posudek výkonnosti svých reklam.
Každý audit, který poskytujeme, je exkluzivně vytvořený a pečlivě zpracovaný a čerpá z našich rozsáhlých odborných znalostí v oblasti PPC a digitálního marketingu.
Můžeme se na začátek potkat i on-line. Na schůzce se pobavíme o vašich potřebách a cílech. Seznámíte se s Mirandou, a pokud se potkáme osobně, dáme si i naší dobrou kávu.
Audit odkryje kvalitu nastavení a správy vašich současných kampaní a potenciál spolupráce na obou stranách. Výsledkem bude audit se zcela konkrétními body.
Na základě auditu PPC kampaní, s ohledem na vaše potřeby a naše doporučení, připravíme návrh na spolupráci.
Budeme pravidelně monitorovat a optimalizovat vaše kampaně, aby byly co nejefektivnější a generovaly co nejvyšší návratnost investice. Současně vám budeme poskytovat zpětnou vazbu o výsledcích.
Flexibilita a rychlá implementace: Oproti jiným typům marketingu mohou být PPC kampaně nastaveny velmi rychle a umožňují okamžitou změnu taktiky a strategie na základě aktuálních výsledků.
Přesné cílení: PPC reklama umožňuje precizně definovat, komu bude vaše reklama zobrazena. Můžete cílit na základě demografických údajů, geografické polohy, zájmů, chování na internetu a mnoha dalších faktorů.
Měřitelnost a sledování výsledků: Každý proklik a konverzi lze sledovat a měřit. Toto vám umožňuje analyzovat výkonnost vašich reklam a optimalizovat je pro dosažení lepších výsledků.
Kontrola nad rozpočtem: U PPC reklamy můžete přesně definovat, kolik chcete utratit. Můžete nastavit denní, týdenní nebo měsíční limit a ujistit se tak, že vaše výdaje nepřekročí vámi stanovený rozpočet.
Platba za skutečnou akci: V případě PPC reklamy platíte pouze za konkrétní akci – proklik na vaši reklamu. Tím se zvyšuje efektivita vašeho marketingového rozpočtu.
Optimalizace: PPC platformy nabízí řadu nástrojů pro optimalizaci vašich reklam. Můžete testovat různé varianty reklamních sdělení, klíčových slov, nabídek atd., abyste dosáhli co nejlepších výsledků.
Vysoká návratnost investice (ROI): Pokud jsou PPC kampaně správně nastavené a spravované, mohou přinést vysokou návratnost investice, protože platíte pouze za prokliky, které mohou vést k konverzím.
V naší digitální agentuře se snažíme pro klienty vytvářet kvalitní a inovativní řešení, která přinášejí skutečnou hodnotu a pomáhají jim dosáhnout jejich cílů. Na rozdíl od jiných agentur se zaměřujeme na přizpůsobení našich služeb specifickým potřebám a požadavkům každého klienta.
Stanovíme si jasné a měřitelné cíle kampaní: Na začátku spolupráce si společně stanovíme cíle, kterých chcete dosáhnout prostřednictvím PPC kampaní. Tyto cíle jsou specifické, měřitelné, dosažitelné, relevantní a časově omezené (zkráceně SMART). Získáme tím jasnou vizi toho, čeho chceme kampaněmi dosáhnout.
Připravíme komplexní strategii napříč všemi kanály: Na základě stanovených cílů vytvoříme komplexní strategii, která zahrnuje volbu vhodných kanálů, klíčových slov, cílových skupin a způsobů oslovení. Strategie je přizpůsobena vašim potřebám a jejím cílem je dosáhnout co nejlepších výsledků.
Nastavíme kompletní měření: Pro účinné sledování výkonu kampaní nastavíme kompletní měření pomocí nástrojů jako Google Analytics. To nám umožňuje sledovat klíčové metriky, jako jsou konverze, náklady na konverzi, návštěvnost stránek a další, abychom mohli průběžně vyhodnocovat výkonnost kampaní.
Vytvoříme a spustíme kampaně: Na základě strategie vytvoříme přesné a poutavé reklamní texty, nastavíme klíčová slova a cílové stránky. Posléze spustíme PPC kampaně a začneme sledovat jejich výkon. Zaměříme se nato, jaké by mohl mít cílový klient zájmy, chování a celkové uvažování, abychom mohli oslovit konkrétní typ publika.
Pravidelně vás informujeme o jejich výkonu: V průběhu vás pravidelně informujeme o výkonu kampaní. Poskytujeme vám transparentní a přehledné reporty, které obsahují klíčové statistiky a analýzy. Tím vám umožňujeme být v obraze a lépe porozumět tomu, jak kampaně dosahují stanovených cílů.
Přicházíme s dalšími nápady na zlepšení: Neustále sledujeme vývoj kampaní a hledáme nové příležitosti a nápady na zlepšení. Na základě našich znalostí a odbornosti v oblasti PPC reklamy přicházíme s novými nápady a doporučeními, jak optimalizovat a zdokonalit kampaně.
Plníme dohodnuté cíle: Sledujeme klíčové metriky a průběžně hodnotíme, zda kampaně dosahují stanovených výsledků. V případě potřeby provádíme další úpravy a optimalizace, abychom se ujistili, že kampaně splňují vaše očekávání a přinášejí maximální výkon.
PPC audit je důležitým nástrojem pro zhodnocení a následnou optimalizaci PPC kampaní. Jeho cílem je poskytnout přehled o účinnosti kampaní a ověřit, zda dosahují stanovených cílů. Během PPC auditu je zkoumáno několik klíčových faktorů s ohledem na efektivitu a návratnost investic.
Jedním z hlavních aspektů PPC auditu je zhodnocení potenciálu kampaní generovat vyšší výnosy. Zjišťuje se, zda jsou kampaně optimálně nastaveny a zda dosahují maximálního výkonu v rámci stanoveného rozpočtu. Dále je sledováno, zda neexistují případy příliš vysokých plateb za prokliky, což by mohlo negativně ovlivňovat návratnost investic.
PPC audit rovněž odhaluje případné nedostatky ve struktuře kampaní a souvisejících prvcích, jako jsou sestavy, klíčová slova, cílení a další. Tímto způsobem je možné identifikovat oblasti, které vyžadují optimalizaci a vylepšení.
Důležitou součástí PPC auditu je také posouzení správnosti a dodržování optimálních postupů ve správě kampaní ze strany vaší agentury nebo kolegů. Prostřednictvím auditu je možné ověřit, zda jsou dodržovány nejlepší postupy a zda jsou implementovány vhodné strategie pro dosažení stanovených cílů.
Ano, je možné přejít pod naši správu i v případě, že aktuálně využíváte služby jiné agentury. Přechod většinou probíhá postupně, abychom minimalizovali riziko výpadku výkonu vašich kampaní.
Cena spolupráce závisí na mnoha faktorech, včetně rozsahu a náročnosti projektu, vašich specifických požadavcích a očekávání. Naším cílem je poskytnout vám efektivní a přizpůsobenou strategii, která bude odpovídat vašim potřebám. Cena se tedy odvíjí od času, který budeme věnovat analýze, plánování, nastavování a optimalizaci vašich kampaní. Každý projekt je individuální a vyžaduje odlišný časový rámec. Na základě reálného odhadu času, který bude potřeba na vytvoření a implementaci strategie odpovídající vašim potřebám, jsme schopni připravit cenovou nabídku.
Pro přesnou výši kreditu je nezbytné provést detailní analýzu vašich potřeb a cílů, abychom mohli navrhnout optimální rozpočet.
Jedná se o dvě základní strategie digitálního marketingu. Tyto pojmy se mohou zdát odlišné, ale mají stejný účel, přivést uživatele zpět na webové stránky a proměnit je v aktivní zákazníky.
Ne, nejedná se o inverzi, černý oblak nad Ostravou ani o konverzaci mezi dvěma kolegy. Konverze je hlavní metrika, na které se vytvářejí analýzy a vyvozuje se úspěch vašeho e-shopu nebo webovvé stránky. Jednoduše řečeno, jedná se o rozdíl mezi tím, kdo vaši stránku jen navštíví a tím, kdo je na ní aktivní, má třeba zájem o nějaký produkt, nebo ho v ideálním případě koupí.
V dnešní době je SEO (Search Engine Optimization) nezbytnou součástí úspěšného online podnikání. Jedná se o způsob optimalizace a aktualizace vašeho webu nebo e-shopu pro internetové vyhledávače. Tento článek vám přiblíží, o co se jedná, jak SEO funguje, a proč byste na jeho nastavení neměli, při tvorbě vaší stránky, zapomenout.
Vyplňte prosím formulář níže. Ozveme se ještě dnes!