Audit PPC

Každý audit, který poskytujeme, je exkluzivně vytvořený a pečlivě zkonstruovaný a čerpá z našich rozsáhlých odborných znalostí v oblasti PPC a digitálního marketingu.

Jak si stojí vaše PPC?

Získejte ještě dnes bezplatný odborný posudek výkonnosti svých reklam.

Zvyšte prodeje Google

Snižte náklady na Google

Získejte 100% bezplatné poradenství

Naším cílem je pomoci vám identifikovat oblasti vašeho účtu, které vyžadují pozornost.

Objednejte si svůj bezplatný audit Google Ads , který vám poskytne praktické informace o tom, jak dosáhnout lepších výsledků s útratou za Google Ads! Jen některé z oblastí, o kterých budeme referovat, jsou:

  • Struktura a nastavení účtu
  • Sledování konverzí
  • Cílové publikum
  • Přehled hlavních KPI
  • A mnohem víc!

Získejte svůj audit ještě dnes a brzy byste měli s rozpočtem Google Ads dosahovat lepších výsledků! Ano, je to tak jednoduché!

Kontaktujte nás

Naše certifikace

Zlatý Shoptet partnerOvěření sklik.czShoptet Premium partnerGoogle partnerHeureka partnerMeta Business partner

10 klíčových bodů pro podrobný audit PPC kampaní Google Ads

  1. Analýza klíčových slov: Zkoumání klíčových slov použitých ve vašich kampaních a jejich relevanci pro vaši cílovou skupinu.
  2. Hodnocení reklamních skupin: Zhodnocení efektivity jednotlivých reklamních skupin, kontrola relevance klíčových slov a jejich souvisejících reklam.
  3. Kontrola kvality reklam: Posouzení kvality textu reklam, volba správných rozšíření reklam a jejich účinnost.
  4. Analýza konverzních cílů: Zjištění, zda jsou správně nastaveny konverzní cíle a sledování konverzí, abychom mohli vyhodnotit úspěšnost kampaní.
  5. Rozpoznání neúčinných klíčových slov: Identifikace klíčových slov, která nepřinášejí žádný relevantní provoz nebo mají špatnou návratnost investice.
  6. Hodnocení konkurence: Analyzování konkurenčního prostředí a zjištění, jak můžete konkurovat ve svém odvětví.
  7. Vyhodnocení rozpočtu: Posouzení efektivity rozpočtu a doporučení, jak optimalizovat výdaje a zvýšit návratnost investic.
  8. Sledování a analýza kampaní: Kontrola historických dat a sledování trendů výkonu kampaní.
  9. Testování inzerátů: Navržení a provádění testů různých inzerátů, abychom zjistili, které fungují nejlépe.
  10. Doporučení a strategie: Vypracování konkrétních doporučení a strategií pro zlepšení výkonu vašich kampaní a dosažení lepších výsledků.
Tomáš Cina

Otevřený dopis všem zájemcům

V Mirandě jsme si vědomi, že jako majitel firmy nebo marketingový ředitel se často potýkáte s náročným úkolem vyvážit povinnosti a používat efektivní prodejní strategie. Právě proto jsme tu pro vás s nabídkou 100% bezplatných auditů Google Ads. Věříme, že získání bezplatného auditu Google Ads je klíčovým krokem pro úspěšný rozvoj vašeho podnikání v tomto roce.

Naše detailní audity jsou sestavovány ručně a zahrnují hloubkovou analýzu vašeho výkonu v Google Ads. Každý bezplatný audit je plně přizpůsobený vašemu účtu Google Ads a přinese vám důkladné pochopení toho, co v kampaních funguje, co nefunguje a co může být zlepšeno. Všechny informace vám budeme předávat srozumitelnou češtinou, abyste měli jasno v tom, kam a jak investujete své peníze.

Tomáš CinaCEO & co-founder

Rezervujte si 100% bezplatný audit Google Ads a získejte rychle lepší výsledky!

+420 732 264 251

Miranda PPC Experti

Naši odborníci na digitální marketing nechávají počítače stranou a osobně provedou váš audit. Budou se věnovat detailnímu vysvětlení, jakým způsobem provedení navrhovaných změn zlepší výsledky vašich kampaní. Následně je na vás, abyste si vybrali, jaká opatření budete chtít realizovat (a uvědomte si, že to je opravdu snadné).

Digitální marketing a Google Ads jsou velmi specializovanými oblastmi, a proto vám doporučujeme spolupráci s PPC agenturou, která se na tyto záležitosti specializuje.

Dmitry

Senior PPC specialistinfo@mirandamedia.cz

Naše agentura disponuje důkazem prokazatelných zkušeností v dosahování nejlepších výsledků pro naše klienty. Vyberte si nás jako svého partnera a využijte našich odborných znalostí, které vám zajistí konkurenční výhodu vůči ostatním hráčům na trhu.

Nečekejte déle, jednoduše se rozhodněte a začněte svůj bezplatný audit Google Ads ještě dnes. Získáte tak cenný náhled do svých kampaní a objevíte nové možnosti, jak posílit svou pozici na digitálním trhu. Učiňte tento krok k úspěchu vašeho podnikání a objednejte si audit PPC hned teď!

Petra

Social Media specialistinfo@mirandamedia.cz

Kontaktujte nás ještě dnes!

+420 732 264 251

Výkon PPC kampaní na reálných příkladech

Zátiší GroupPennySvijanyPhilipsGirls Without ClothesCafé Imperial DolceRitualsPetCenter
+ mnoho dalších

Slovník PPC pojmů

01 Marketingové systémy

  • PPC (Pay Per Click)

    platba za každý klik, model prodeje reklamy.
  • CPC (Cost Per Click)

    náklady na jedno kliknutí, cena za jedno kliknutí na reklamu.
  • CPM (Cost Per Mille) nebo CPT (Cost Per Thousand)

    náklady na tisíc zobrazení reklamy. Používá se především u displayových a bannerových formátů.
  • CPV (Cost Per View)

    cena za každé zhlédnutí reklamy. Typické pro video reklamy.
  • CPA (Cost Per Acquisition)

    náklady na získání zákazníka, cena za jednu konverzi.
  • CPL (Cost Per Lead)

    cena za získání kontaktu, náklady na jedno získání potenciálního zákazníka.
  • PNO (podíl nákladů na obratu)

    procentuální podíl nákladů na obratu, který byl vynaložen na reklamu.
  • ROAS (Return On Ad Spend)

    návratnost investice do reklamy, poměr mezi výdaji na reklamu a jejich výsledným ziskem.
  • ROI (Return On Investment)

    návratnost investice, poměr mezi ziskem a investicí do reklamy.
  • CTR (Click Through Rate)

    míra prokliku, poměr mezi počtem kliknutí na reklamu a počtem jejích zobrazení, vyjádřeno v procentech.
  • CTA (Call To Action)

    výzva k akci. Textová i bannerová reklama by měla obsahovat výzvu k provedení konkrétní akce, často umístěnou na tlačítku.
  • LTV (Life Time Value)

    celoživotní hodnota zákazníka, celkový zisk zákazníka za dobu trvání jeho vztahu s firmou. Například pokud zákazník pravidelně nakupuje každý půlrok po dobu pěti let za 2000 Kč, jeho LTV je 20 000 Kč (10 objednávek během 5 let).
  • KPI (Key Performance Indicator)

    klíčový ukazatel výkonnosti, vyčíslený cíl kampaně.
  • API (Application Programming Interface)

    rozhraní pro komunikaci mezi dvěma aplikacemi. Používá se například při integraci skladových dat do reklamy Google.
  • GTM (Google Tag Manager)

    nástroj pro správu a implementaci sledovacích kódů.
  • CRO (Conversion Rate Optimization)

    optimalizace konverzního poměru webové stránky.
  • UTM (Urchin Tracking Module)

    parametry pro sledování zdrojů návštěvnosti v Google Analytics.
  • STDC (See Think Do Care)

    framework Avinashe Kaushika pro vytváření marketingové strategie.
  • AIDA (Attention Interest Desire Action)

    model popisující mechanismus reklamy.
  • GDPR (General Data Protection Regulation)

    legislativa Evropské unie o ochraně osobních údajů.
  • HTTPS (HyperText Transfer Protocol Secure)

    zabezpečená verze protokolu pro přenos hypertextu (nešifrovaná verze je HTTP).
  • XML (eXtented Markup Language)

    rozšiřitelný značkovací jazyk, často používaný pro produktové feedy (např. Google Merchant Center, Zboží.cz).
  • SEO (Search Engine Optimization)

    optimalizace pro vyhledávače.
  • SEM (Search Engine Marketing)

    marketing ve vyhledávačích.
  • SWOT (Strengths Weaknesses Opportunities Threats)

    analýza silných stránek, slabých stránek, příležitostí a hrozeb.
  • CTBO (Chance To Beat Original)

    hodnota používaná při hodnocení A/B testů, vyjadřující procentuální šanci, že testovaná verze bude úspěšnější než původní varianta.

02 Zkratky používané (víceméně jen) v Google Ads

  • PLA (Product Listing Ads)

    původní termín pro Shopping Ads (Nákupy Google).
  • RSA (Responsive Search Ads)

    responzivní reklamy pro vyhledávání.
  • DKI (Dynamic Keyword Insertion)

    dynamické vkládání klíčového slova do textu inzerátu.
  • GDN (Google Display Network)

    síť zobrazovacích reklam Google.
  • QS (Quality Score)

    hodnocení kvality reklamy.
  • RLSA (Remarketing Lists for Search Ads)

    remarketingové seznamy pro reklamy ve vyhledávání.
  • DSA (Dynamic Search Ads)

    dynamické reklamy pro vyhledávání.
  • CSS (Comparison Shopping Service)

    srovnávací služba pro e-commerce produkty, která umožňuje prodejcům inzerovat pomocí Google Shopping Ads.

03 Stránky výsledků vyhledávání

  • SERP (Search Engine Result Pages)

    stránky výsledků vyhledávání (to, co vidíte na Googlu, Seznamu nebo jiném vyhledávači po zadání vyhledávacího dotazu).
  • Knowledge graph

    výsledky v boxíku, např. o počasí nebo hledané celebritě.
  • Featured snippet

    když zadáte dotaz do vyhledávače, někdy se objeví nad výsledky vyhledávání rovnou celá odpověď na něj v několika větách nebo bodech.
  • Sitelinky

    odkazy na podstránky webů, u reklam je přidáváme, u organických výsledků je Google přidává sám.
  • Local Teaser Pack

    když hledáte například hotel nebo restauraci, zobrazí se mapa a několik navržených míst.
  • Related questions

    při zadání dotazu Google nabídne další otázky, které uživatelé často pokládají.

04 Marketingové pojmy

  • Imprese

    měří počet zobrazení reklamy. V rámci vyhledávání se tím rozumí, kolikrát bylo vyhledáno vaše klíčové slovo a vaše reklama byla zobrazena.
  • Kliknutí

    kolikrát někdo na vaši reklamu kliknul.
  • Konverze

    počet dosažených cílů. Můžete měřit různé typy cílů, jako jsou objednávky, přihlášení k odběru newsletteru, odeslání kontaktního formuláře atd. Jakmile uživatel splní určitý cíl, dosáhnete úspěšné akce.
  • Konverzní poměr

    míra, jakým procentem uživatelů, kteří klikli na reklamu, byla provedena konverze. Jinými slovy, udává podíl mezi počtem konverzí a kliknutí. Například pokud na vaši reklamu kliklo 100 uživatelů a získali jste jednu konverzi, poměr konverzí je 1 %.
  • Hodnota konverze

    hodnota, kterou má pro vás konkrétní konverze. V případě objednávky je to například celková cena zboží v nákupním košíku, kterou zákazník nakoupil.
  • A/B testování

    metoda testování, ve které se v reálném čase porovnávají výsledky dvou variant (např. reklamy nebo prvků na webu), s cílem identifikovat lepší a výkonnější variantu.
  • Google Ads

    systém pro zobrazování reklam ve vyhledávání na Googlu a v obsahové síti.
  • Sklik

    systém pro zobrazování reklam ve vyhledávání na Seznamu a v obsahové síti.
  • Google Analytics

    nástroj pro měření a analýzu návštěvnosti webových stránek.
  • Data Studio

    nástroj pro automatické generování reportů a vizualizaci dat z analytických platforem.
  • Google Search Console

    nástroj pro monitorování viditelnosti vašeho webu ve vyhledávači Google.
  • Bounce rate

    míra okamžitého opuštění webu (kolik % lidí opustilo web, aniž by navštívilo další jeho stránku).
  • Cookie

    textový soubor obsahující informace o uživateli, který je uložen v prohlížeči (například informace o navštívených stránkách).
  • Facebook Ads

    reklamní systém pro propagaci na Facebooku.
  • Instagram Ads

    reklamní systém pro propagaci na Instagramu.
  • LinkedIn Ads

    reklamní systém pro propagaci na LinkedInu.
  • Twitter Ads

    reklamní systém pro propagaci na Twitteru.
  • Landing page

    stránka, na které se uživatel ocitne po kliknutí na odkaz.
  • Long tail

    málo vyhledávaná a specifická klíčová slova, která dohromady tvoří významný podíl celkového objemu vyhledávání.
  • Affiliate marketing

    systém, ve kterém se reklama hradí až za konkrétní akci, jako například získání potenciálního zákazníka (leadu) nebo provedení objednávky.

Aktuální články

Získejte BEZPLATNÝ
PPC audit

Vyplňte prosím formulář níže. Ozveme se ještě dnes!