Blog & podcasty

MicrosoftTeams-image (47).jpg
20 minut10. 6. 2022Michal Baloun

Začátky brandingu

Co je vlastně branding? Slovo pocházející z Francie 15. století, kdy se výpalem určitého znaku do „obalu“ vypalovala identifikace výrobce nebo později obchodníka či dovozce nejrůznějších artiklů po celém světě. Dnes se s brandingem setkáváme dnes a denně, téměř na každém kroku, neboť obchodní značky zahlcují světový trh již mnoho desítek let.

MicrosoftTeams-image (45).jpg
30 minut10. 6. 2022Michal Baloun

Clubhouse na vážné i volné slovíčko

Ještě jste neslyšeli o Clubhouse? I když se tato sociální síť zabydlela v Česku teprve před pár týdny, exponenciálně nabírá na popularitě. V čem je jiná? A je jen pro kreativce a podnikatele, nebo i pro „obyčejné smrtelníky“, co si chtějí poklábosit o počasí nebo seriálech?

MicrosoftTeams-image (46).jpg
Návod
10 minut10. 6. 2022Michal Baloun

Jak nasdílet přístupy na Facebook pomocí Business Manageru

Řešíte nasdílení přístupů na Facebooku pro digitální agenturu nebo vybrané osobě? Níže naleznete jednoduchý návod, jak na to prostřednictvím Business Manageru.

PPC.JPG
5 minut4. 8. 2022Michal Baloun

3 způsoby, jak PPC reklamy zvýší vaše tržby

Slyšíte všude kolem vás magické slovo “PPCčka”, ale pořád se neumíte rozhodnout, zda je to pravá volba zrovna pro vaši firmu? Pojďte se podívat, co vlastně PPC reklamy znamenají a proč byste jim rozhodně měli věnovat pozornost.

Shopping online.JPG
E-shop
5 minut8. 8. 2022Michal Baloun

Máte e-shop, ale nevydělává vám tak, jak byste chtěli? Tipy, co vylepšit

Správně nastavený e-shop, který nejen přitáhne uživatele, ale promění je v zákazníky, je základem pro váš úspěch v online byznysu. Ten samý cíl má však i vaše konkurence, pojďte se proto podívat na několik tipů, jak na e-shop, abyste měli navrch.

produktové foto.JPG
E-shop
5 minut15. 8. 2022Michal Baloun

Neřešíte produktové fotky na e-shopu? Pozor, můžete přicházet o zákazníky

Stejně jako si v kamenném obchodě zákazníci prohlížejí nekončící řady zboží a vybírají si primárně pohledem, tak stejně to funguje i v e-shopu. A zatímco v prodejně si zboží můžou pořádně prohlédnout ze všech stran sami podle sebe, vy musíte spoléhat zejména na produktové foto. To spolu s textem přesvědčuje zákazníky, aby si daný produkt koupili.

Tady začínají nové příběhy

Miranda od počátku tvrdí, že je to hlavně o lidech, co umí vzít za práci a do každýho projektu přinesou pořádnej zápal a nadšení! Tahle energie se šíří napříč celým týmem. Není pak divu, že vznikaj projekty, na které jsme právem pyšní!

Spojit se s Mirandou