Blog & podcasty

deeksha-pahariya-pkjlzul_bug-unsplash_optimized.jpg
5 minut30. 11. 2022Michal Baloun

4 tipy, jak používat hashtagy na Instagramu

Máte firemní profil na Instagramu a nepoužíváte v příspěvcích hashtagy, nebo používáte stále stejné? Pak možná přicházíte o nové followery a potenciální zákazníky. Přečtěte si naše tipy, jak s hashtagy na Instagramu co nejefektivněji pracovat.

add-cart-buy-now-online-commerce-graphic-concept_optimized.jpg
5 minut28. 11. 2022Michal Baloun

Nepodceňujte sílu bannerů v PPC reklamách i na webu

Lidé tráví na internetu hodiny denně, a to nejen v osobním, ale i pracovním čase. Často především skenují očima titulky a obrázky, a to včetně bannerů. Ty proto představují skvělý způsob, jak lidem ukázat vaše produkty. Přečtěte si, jak bannery co nejlépe využít.

laptop-blank-screen-hopping-cart-full-gifts-with-copyspace-online-shopping-concept_optimized.jpg
5 minut23. 11. 2022Michal Baloun

Zvyšte vaše tržby v e-commerce pomocí upsellu a cross-sellu

Určitě se vám už stalo, že vám při nákupu kožených bot nabízeli v prodejně také impregnaci vhodnou na daný typ koženého povrchu. Nebo při jednorázovém vstupu do fitka se na recepci nezapomněli zmínit o permanentce, která by vás vyšla mnohem výhodněji. První je příkladem cross-sellingu a druhé upsellingu. Pojďte se podívat, jak tyto efektivní strategie převést i do prostředí e-commerce.

edho-pratama-yeb9jdmhm6m-unsplash_optimized.jpg
5 minut21. 11. 2022Michal Baloun

Jaké analytické nástroje využít pro váš e-shop

Každý podnikatel, manažer nebo markeťák ke své práci potřebuje vyhodnocovat data. Může se jednat o návštěvnost webu, tržby nebo třeba pozice na klíčová slova, na která váš byznys cílí. Věděli jste, že většinu těchto nástrojů můžete napojit přímo přes doplněk v Shoptetu? Podívejte se, které nástroje vám ulehčí práci.

young-lady-use-cellphone-order-online-shopping-product-paying-bills-with-banking-app-with-transaction-successful-stay-house-quarantine-activity-fun-activity-coronavirus-prevention_optimized.jpg
5 minut14. 11. 2022Michal Baloun

Jak na automatické platby na e-shopu

Poskytujete na vašem e-shopu předplatné, nebo máte neziskovku, do které lidé pravidelně přispívají? Pak na svých stránkách určitě oceníte možnost automatické platby, která vám i vašim zákazníkům ušetří čas. Přečtěte si, jak automatické platby vypadají a co je při nich potřeba nastavit.

top-viewtop-view-manager-employee-doing-teamwork-business-office-looking-charts-laptop-display_optimized.jpg
5 minut9. 11. 2022Michal Baloun

Porovnejte váš byznys s konkurencí pomocí metriky Share of Search

Přemýšleli jste někdy nad tím, jak si vedete ve srovnání s konkurencí ve vyhledávání dotazů spojených s brandem? To můžete nyní lehce zjistit pomocí jednoduché metriky Share of Search, se kterou jsme se seznámili také na jedné z přednášek letošního PPC Restartu.

mitchell-luo-jz4ca36oj_m-unsplash_optimized_optimized.jpg
5 minut7. 11. 2022Michal Baloun

Jak indexovat stránky na Google, aby si vás zákazníci našli

Ať už jste si založili nový web, zveřejnili článek nebo novou kategorii, je ve vašem zájmu, abyste o ni co nejdříve dali vědět Google. Pokud se samozřejmě nejedná o obsah, který z nějakého důvodu nechcete mít indexovaný. Pojďte se s námi podívat na tipy, jak na indexaci webu.

ecommerce-gd5b9ffa98_1920.jpg
5 minut2. 11. 2022Michal Baloun

Click & Collect – výhodné pro zákazníka i e-shop

Forma dopravy Click & Collect zažila ve světě i u nás velký boom během pandemie. I nyní ji však obchody ve velkém implementují a nedají na tuto možnost dopustit. Víte, jaký je rozdíl mezi Click & Collect a klasickým vyzvednutím na prodejně, a jaké vám přinese výhody? Sepsali jsme pro vás ty nejdůležitější informace, které budete při rozhodování potřebovat.

business-work-concept_optimized.jpg
5 minut31. 10. 2022Michal Baloun

Je nejvyšší čas zaměřit se na RSA reklamy v PPC kampaních

Nejdůležitější kvartál pro většinu e-shopu se už kvapem blíží. Pokud plánujete k promování využívat PPC kampaně ve vyhledávání, je nejvyšší čas, abyste se pořádně podívali na optimalizaci RSA reklam. Přečtěte si, jaké poznatky k RSA reklamám jsme si přivezli z PPC Restartu a přednášky od uLab.

firmbee-com-31odwleq-78-unsplash_optimized.jpg
5 minut26. 10. 2022Michal Baloun

S čím vám pomůžou nové funkce v Google Ads editoru

Využíváte Google Ads? Pak jste si už možná všimli změn v editoru. Nebo snad nastavujete reklamy přímo v prostředí Google Ads místo editoru? Možná je ten pravý čas to změnit. Pojďte se s námi podívat na ty nejzajímavější novinky, které přinesla poslední aktualizace editoru a zjistěte, v čem vám nové funkce pomůžou.

beautiful-asian-woman-using-smartphone-buying-online-shopping-(1)_optimized.jpg
5 minut24. 10. 2022Michal Baloun

Zjednodušte si proces plateb na e-shopu díky Shoptet Pay

Zřizování platební brány, propojování s bankami – to jsou vše zdlouhavé administrativní kroky pro každého e-shopaře. Proto Shoptet přišel s vlastním řešením – Shoptet Pay. Při založení e-shopu na platformě Shoptet tak jednoduše získáte možnost vše nastavit na jednom místě. A jaké výhody vám Shoptet Pay přinese?

deeksha-pahariya-jxscmh_1gm4-unsplash_optimized.jpg
5 minut 19. 10. 2022Michal Baloun

Jak napsat poutavou reklamu na Facebook, která vám přinese konverze

Využití reklam na sociálních sítích je oblíbeným způsobem, jak dostat váš produkt nebo službu k relevantním potenciálním zákazníkům. Pokud je vaším cílem provedení konverze, ať už se jedná o nákup či přihlášení k odběru newsletteru, tak je důležité zamyslet se nad obsahem reklamy. Pojďte se povídat na pár tipů, které vám při psaní reklamy pomůžou.

influencer-posting-social-media_optimized.jpg
5 minut17. 10. 2022Michal Baloun

5 důvodů, proč zapojit influencer marketing do vaší strategie

Influencer marketing se v posledních letech stále častěji dostává do marketingových strategií firem, a nejen těch větších. Není se čemu divit. Podle statistik si právě příspěvky, které vznikají za spolupráce firem s influencery, vedou lépe než příspěvky samotného brandu. Proto celosvětově většina firem, zejména z oblasti e-commerce, už někdy tento typ komunikace využila. Pojďte se podívat, proč byste ho měli využívat i vy, abyste nezůstali o krok pozadu za vaší konkurencí.

download_optimized_optimized.jpg
5 minut12. 10. 2022Michal Baloun

Jak napojit váš e-shop na externí systémy a nástroje? Zkuste REST API na Shoptetu

Napojení e-shopu na informační, skladové nebo jiné systémy je často základním kamenem celého jeho fungování. Představte si, že byste museli sami sledovat skladové zásoby a neaktualizovaly by se vám automaticky při spojení se skladovým systémem. Dělali byste dvakrát tu samou práci zbytečně. Pokud tedy používáte jiné systémy než jen samotný e-shop, je nutné, aby mezi sebou komunikovaly. A právě tady vám práci usnadní REST API na Shoptetu.

group-diverse-people-having-business-meeting_optimized_optimized.jpg
5 minut10. 10. 2022Michal Baloun

Remarketing – reklamy s největším potenciálem pro konverze

Přemýšlíte nad využitím reklam pro oslovení potenciálních zákazníků, nebo už je využíváte, ale zatím jste do nich nezapojili remarketing? To je rozhodně škoda, protože právě reklamy v rámci remarketingu mají nejen největší proklikovost, ale především konverze. Pojďte se s námi podívat, co vše k remarketingu potřebujete.

top-view-hand-holding-smartphone.jpg
5 minut5. 10. 2022Michal Baloun

Instagram Reels – jaké novinky už v aplikaci najdete a jaké vás teprve čekají

Možná už jste si sami všimli některých novinek, které se objevily na Instagramu. Pokud používáte Reels, tak v posledních měsících přibyly vychytávky, které pomůžou zatraktivnit váš obsah. Podívejte se na ty nejzajímavější novinky a připravte se na to, co vás teprve čeká, ať držíte krok se sociálními sítěmi.

analytics.PNG
10 minut1. 9. 2022Michal Baloun

Proč se liší data z Ads a Analytics? Odpovědi na změny, které přinesla nová cookie lišta

Spuštění nové cookie lišty přidělalo vrásky nejednomu e-shopaři a online markeťákovi. I více než po půl roce se pořád ve světě e-commerce množí dotazy, proč se neshodují čísla z Google Ads s výsledky kampaní v Google Analytics, a majitelé e-shopů hledají rady, jak nad osobními údaji vyzrát. Mnohé e-shopy totiž přišly o desítky procent dat, se kterými jejich analytici a PPC specialisté do té doby pracovali. Jak tedy vyhodnocovat kampaně a jak jít naproti uživatelům, aby vám dali souhlas?

socky.PNG
5 minut30. 8. 2022Michal Baloun

Jaké sociální sítě využívat pro váš byznys

Některé společnosti si myslí, že sociální sítě jsou jako Pokémoni a musí je mít všechny. Není tomu tak. Vždy je lepší vybírat pečlivě ty, na kterých je i vaše cílová skupina a taky mít člověka nebo tým lidí, kteří se o ně kvalitně postarají. Přečtěte si, pro jaké typy byznysů se jednotlivé druhy sociálních sítí hodí a jestli se tam nachází i vaše cílovka.

eshop na shoptetu.JPG
E-shop
10 minut22. 8. 2022Michal Baloun

Jak vytvořit e-shop na Shoptetu s pomocí Mirandy

Přemýšlíte o novém e-shopu nebo potřebujete váš starý převést na novou platformu? Nechcete klasické krabicové řešení pro e-shopy, ale hledáte možnost, jak se odlišit od konkurence? Pojďte se podívat, jak vypadá celý proces tvorby e-shopu založeného na Shoptetu a doladěného na míru vašim představám a potřebám.

Google Ads.JPG
5 minut17. 8. 2022Michal Baloun

Top 5 rozšíření v Google textových reklamách pro váš e-shop

Používáte reklamy ve vyhledávání? Pak byste rozhodně neměli opomíjet rozšíření, která výrazně zvýší jejich proklikovost, a tudíž i konverze. Vybrali jsme pro vás 5 rozšíření, jež by neměla chybět vašim reklamám ve vyhledávači Google.

produktové foto.JPG
E-shop
5 minut15. 8. 2022Michal Baloun

Neřešíte produktové fotky na e-shopu? Pozor, můžete přicházet o zákazníky

Stejně jako si v kamenném obchodě zákazníci prohlížejí nekončící řady zboží a vybírají si primárně pohledem, tak stejně to funguje i v e-shopu. A zatímco v prodejně si zboží můžou pořádně prohlédnout ze všech stran sami podle sebe, vy musíte spoléhat zejména na produktové foto. To spolu s textem přesvědčuje zákazníky, aby si daný produkt koupili.

Shopping online.JPG
E-shop
5 minut8. 8. 2022Michal Baloun

Máte e-shop, ale nevydělává vám tak, jak byste chtěli? Tipy, co vylepšit

Správně nastavený e-shop, který nejen přitáhne uživatele, ale promění je v zákazníky, je základem pro váš úspěch v online byznysu. Ten samý cíl má však i vaše konkurence, pojďte se proto podívat na několik tipů, jak na e-shop, abyste měli navrch.

PPC.JPG
5 minut4. 8. 2022Michal Baloun

3 způsoby, jak PPC reklamy zvýší vaše tržby

Slyšíte všude kolem vás magické slovo “PPCčka”, ale pořád se neumíte rozhodnout, zda je to pravá volba zrovna pro vaši firmu? Pojďte se podívat, co vlastně PPC reklamy znamenají a proč byste jim rozhodně měli věnovat pozornost.

přísstupy na FB.jpg
Návod
10 minut10. 6. 2022Michal Baloun

Jak nasdílet přístupy na Facebook pomocí Business Manageru

Řešíte nasdílení přístupů na Facebooku pro digitální agenturu nebo vybrané osobě? Níže naleznete jednoduchý návod, jak na to prostřednictvím Business Manageru.

clubhouse.jpg
30 minut10. 6. 2022Michal Baloun

Clubhouse na vážné i volné slovíčko

Ještě jste neslyšeli o Clubhouse? I když se tato sociální síť zabydlela v Česku teprve před pár týdny, exponenciálně nabírá na popularitě. V čem je jiná? A je jen pro kreativce a podnikatele, nebo i pro „obyčejné smrtelníky“, co si chtějí poklábosit o počasí nebo seriálech?

Tady začínají nové příběhy

Miranda od počátku tvrdí, že je to hlavně o lidech, co umí vzít za práci a do každýho projektu přinesou pořádnej zápal a nadšení! Tahle energie se šíří napříč celým týmem. Není pak divu, že vznikaj projekty, na které jsme právem pyšní!

Spojit se s Mirandou