5 minut30. 11. 2022Michal Baloun
4 tipy, jak používat hashtagy na Instagramu
Máte firemní profil na Instagramu a nepoužíváte v příspěvcích hashtagy, nebo používáte stále stejné? Pak možná přicházíte o nové followery a potenciální zákazníky. Přečtěte si naše tipy, jak s hashtagy na Instagramu co nejefektivněji pracovat.
5 minut28. 11. 2022Michal Baloun
Nepodceňujte sílu bannerů v PPC reklamách i na webu
Lidé tráví na internetu hodiny denně, a to nejen v osobním, ale i pracovním čase. Často především skenují očima titulky a obrázky, a to včetně bannerů. Ty proto představují skvělý způsob, jak lidem ukázat vaše produkty. Přečtěte si, jak bannery co nejlépe využít.
5 minut23. 11. 2022Michal Baloun
Zvyšte vaše tržby v e-commerce pomocí upsellu a cross-sellu
Určitě se vám už stalo, že vám při nákupu kožených bot nabízeli v prodejně také impregnaci vhodnou na daný typ koženého povrchu. Nebo při jednorázovém vstupu do fitka se na recepci nezapomněli zmínit o permanentce, která by vás vyšla mnohem výhodněji. První je příkladem cross-sellingu a druhé upsellingu. Pojďte se podívat, jak tyto efektivní strategie převést i do prostředí e-commerce.
5 minut21. 11. 2022Michal Baloun
Jaké analytické nástroje využít pro váš e-shop
Každý podnikatel, manažer nebo markeťák ke své práci potřebuje vyhodnocovat data. Může se jednat o návštěvnost webu, tržby nebo třeba pozice na klíčová slova, na která váš byznys cílí. Věděli jste, že většinu těchto nástrojů můžete napojit přímo přes doplněk v Shoptetu? Podívejte se, které nástroje vám ulehčí práci.
5 minut14. 11. 2022Michal Baloun
Jak na automatické platby na e-shopu
Poskytujete na vašem e-shopu předplatné, nebo máte neziskovku, do které lidé pravidelně přispívají? Pak na svých stránkách určitě oceníte možnost automatické platby, která vám i vašim zákazníkům ušetří čas. Přečtěte si, jak automatické platby vypadají a co je při nich potřeba nastavit.
5 minut9. 11. 2022Michal Baloun
Porovnejte váš byznys s konkurencí pomocí metriky Share of Search
Přemýšleli jste někdy nad tím, jak si vedete ve srovnání s konkurencí ve vyhledávání dotazů spojených s brandem? To můžete nyní lehce zjistit pomocí jednoduché metriky Share of Search, se kterou jsme se seznámili také na jedné z přednášek letošního PPC Restartu.
5 minut7. 11. 2022Michal Baloun
Jak indexovat stránky na Google, aby si vás zákazníci našli
Ať už jste si založili nový web, zveřejnili článek nebo novou kategorii, je ve vašem zájmu, abyste o ni co nejdříve dali vědět Google. Pokud se samozřejmě nejedná o obsah, který z nějakého důvodu nechcete mít indexovaný. Pojďte se s námi podívat na tipy, jak na indexaci webu.
5 minut2. 11. 2022Michal Baloun
Click & Collect – výhodné pro zákazníka i e-shop
Forma dopravy Click & Collect zažila ve světě i u nás velký boom během pandemie. I nyní ji však obchody ve velkém implementují a nedají na tuto možnost dopustit. Víte, jaký je rozdíl mezi Click & Collect a klasickým vyzvednutím na prodejně, a jaké vám přinese výhody? Sepsali jsme pro vás ty nejdůležitější informace, které budete při rozhodování potřebovat.
5 minut31. 10. 2022Michal Baloun
Je nejvyšší čas zaměřit se na RSA reklamy v PPC kampaních
Nejdůležitější kvartál pro většinu e-shopu se už kvapem blíží. Pokud plánujete k promování využívat PPC kampaně ve vyhledávání, je nejvyšší čas, abyste se pořádně podívali na optimalizaci RSA reklam. Přečtěte si, jaké poznatky k RSA reklamám jsme si přivezli z PPC Restartu a přednášky od uLab.
5 minut26. 10. 2022Michal Baloun
S čím vám pomůžou nové funkce v Google Ads editoru
Využíváte Google Ads? Pak jste si už možná všimli změn v editoru. Nebo snad nastavujete reklamy přímo v prostředí Google Ads místo editoru? Možná je ten pravý čas to změnit. Pojďte se s námi podívat na ty nejzajímavější novinky, které přinesla poslední aktualizace editoru a zjistěte, v čem vám nové funkce pomůžou.
5 minut24. 10. 2022Michal Baloun
Zjednodušte si proces plateb na e-shopu díky Shoptet Pay
Zřizování platební brány, propojování s bankami – to jsou vše zdlouhavé administrativní kroky pro každého e-shopaře. Proto Shoptet přišel s vlastním řešením – Shoptet Pay. Při založení e-shopu na platformě Shoptet tak jednoduše získáte možnost vše nastavit na jednom místě. A jaké výhody vám Shoptet Pay přinese?
5 minut 19. 10. 2022Michal Baloun
Jak napsat poutavou reklamu na Facebook, která vám přinese konverze
Využití reklam na sociálních sítích je oblíbeným způsobem, jak dostat váš produkt nebo službu k relevantním potenciálním zákazníkům. Pokud je vaším cílem provedení konverze, ať už se jedná o nákup či přihlášení k odběru newsletteru, tak je důležité zamyslet se nad obsahem reklamy. Pojďte se povídat na pár tipů, které vám při psaní reklamy pomůžou.
5 minut17. 10. 2022Michal Baloun
5 důvodů, proč zapojit influencer marketing do vaší strategie
Influencer marketing se v posledních letech stále častěji dostává do marketingových strategií firem, a nejen těch větších. Není se čemu divit. Podle statistik si právě příspěvky, které vznikají za spolupráce firem s influencery, vedou lépe než příspěvky samotného brandu. Proto celosvětově většina firem, zejména z oblasti e-commerce, už někdy tento typ komunikace využila. Pojďte se podívat, proč byste ho měli využívat i vy, abyste nezůstali o krok pozadu za vaší konkurencí.
5 minut12. 10. 2022Michal Baloun
Jak napojit váš e-shop na externí systémy a nástroje? Zkuste REST API na Shoptetu
Napojení e-shopu na informační, skladové nebo jiné systémy je často základním kamenem celého jeho fungování. Představte si, že byste museli sami sledovat skladové zásoby a neaktualizovaly by se vám automaticky při spojení se skladovým systémem. Dělali byste dvakrát tu samou práci zbytečně. Pokud tedy používáte jiné systémy než jen samotný e-shop, je nutné, aby mezi sebou komunikovaly. A právě tady vám práci usnadní REST API na Shoptetu.
5 minut10. 10. 2022Michal Baloun
Remarketing – reklamy s největším potenciálem pro konverze
Přemýšlíte nad využitím reklam pro oslovení potenciálních zákazníků, nebo už je využíváte, ale zatím jste do nich nezapojili remarketing? To je rozhodně škoda, protože právě reklamy v rámci remarketingu mají nejen největší proklikovost, ale především konverze. Pojďte se s námi podívat, co vše k remarketingu potřebujete.
5 minut5. 10. 2022Michal Baloun
Instagram Reels – jaké novinky už v aplikaci najdete a jaké vás teprve čekají
Možná už jste si sami všimli některých novinek, které se objevily na Instagramu. Pokud používáte Reels, tak v posledních měsících přibyly vychytávky, které pomůžou zatraktivnit váš obsah. Podívejte se na ty nejzajímavější novinky a připravte se na to, co vás teprve čeká, ať držíte krok se sociálními sítěmi.
10 minut1. 9. 2022Michal Baloun
Proč se liší data z Ads a Analytics? Odpovědi na změny, které přinesla nová cookie lišta
Spuštění nové cookie lišty přidělalo vrásky nejednomu e-shopaři a online markeťákovi. I více než po půl roce se pořád ve světě e-commerce množí dotazy, proč se neshodují čísla z Google Ads s výsledky kampaní v Google Analytics, a majitelé e-shopů hledají rady, jak nad osobními údaji vyzrát. Mnohé e-shopy totiž přišly o desítky procent dat, se kterými jejich analytici a PPC specialisté do té doby pracovali. Jak tedy vyhodnocovat kampaně a jak jít naproti uživatelům, aby vám dali souhlas?
5 minut30. 8. 2022Michal Baloun
Jaké sociální sítě využívat pro váš byznys
Některé společnosti si myslí, že sociální sítě jsou jako Pokémoni a musí je mít všechny. Není tomu tak. Vždy je lepší vybírat pečlivě ty, na kterých je i vaše cílová skupina a taky mít člověka nebo tým lidí, kteří se o ně kvalitně postarají. Přečtěte si, pro jaké typy byznysů se jednotlivé druhy sociálních sítí hodí a jestli se tam nachází i vaše cílovka.


E-shop
10 minut22. 8. 2022Michal Baloun
Jak vytvořit e-shop na Shoptetu s pomocí Mirandy
Přemýšlíte o novém e-shopu nebo potřebujete váš starý převést na novou platformu? Nechcete klasické krabicové řešení pro e-shopy, ale hledáte možnost, jak se odlišit od konkurence? Pojďte se podívat, jak vypadá celý proces tvorby e-shopu založeného na Shoptetu a doladěného na míru vašim představám a potřebám.
5 minut17. 8. 2022Michal Baloun
Top 5 rozšíření v Google textových reklamách pro váš e-shop
Používáte reklamy ve vyhledávání? Pak byste rozhodně neměli opomíjet rozšíření, která výrazně zvýší jejich proklikovost, a tudíž i konverze. Vybrali jsme pro vás 5 rozšíření, jež by neměla chybět vašim reklamám ve vyhledávači Google.


E-shop
5 minut15. 8. 2022Michal Baloun
Neřešíte produktové fotky na e-shopu? Pozor, můžete přicházet o zákazníky
Stejně jako si v kamenném obchodě zákazníci prohlížejí nekončící řady zboží a vybírají si primárně pohledem, tak stejně to funguje i v e-shopu. A zatímco v prodejně si zboží můžou pořádně prohlédnout ze všech stran sami podle sebe, vy musíte spoléhat zejména na produktové foto. To spolu s textem přesvědčuje zákazníky, aby si daný produkt koupili.


E-shop
5 minut8. 8. 2022Michal Baloun
Máte e-shop, ale nevydělává vám tak, jak byste chtěli? Tipy, co vylepšit
Správně nastavený e-shop, který nejen přitáhne uživatele, ale promění je v zákazníky, je základem pro váš úspěch v online byznysu. Ten samý cíl má však i vaše konkurence, pojďte se proto podívat na několik tipů, jak na e-shop, abyste měli navrch.
5 minut4. 8. 2022Michal Baloun
3 způsoby, jak PPC reklamy zvýší vaše tržby
Slyšíte všude kolem vás magické slovo “PPCčka”, ale pořád se neumíte rozhodnout, zda je to pravá volba zrovna pro vaši firmu? Pojďte se podívat, co vlastně PPC reklamy znamenají a proč byste jim rozhodně měli věnovat pozornost.


Návod
10 minut10. 6. 2022Michal Baloun
Jak nasdílet přístupy na Facebook pomocí Business Manageru
Řešíte nasdílení přístupů na Facebooku pro digitální agenturu nebo vybrané osobě? Níže naleznete jednoduchý návod, jak na to prostřednictvím Business Manageru.
30 minut10. 6. 2022Michal Baloun
Clubhouse na vážné i volné slovíčko
Ještě jste neslyšeli o Clubhouse? I když se tato sociální síť zabydlela v Česku teprve před pár týdny, exponenciálně nabírá na popularitě. V čem je jiná? A je jen pro kreativce a podnikatele, nebo i pro „obyčejné smrtelníky“, co si chtějí poklábosit o počasí nebo seriálech?