Blog & podcasty

analytics.PNG
10 minut1. 9. 2022Michal Baloun

Proč se liší data z Ads a Analytics? Odpovědi na změny, které přinesla nová cookie lišta

Spuštění nové cookie lišty přidělalo vrásky nejednomu e-shopaři a online markeťákovi. I více než po půl roce se pořád ve světě e-commerce množí dotazy, proč se neshodují čísla z Google Ads s výsledky kampaní v Google Analytics, a majitelé e-shopů hledají rady, jak nad osobními údaji vyzrát. Mnohé e-shopy totiž přišly o desítky procent dat, se kterými jejich analytici a PPC specialisté do té doby pracovali. Jak tedy vyhodnocovat kampaně a jak jít naproti uživatelům, aby vám dali souhlas?

socky.PNG
5 minut30. 8. 2022Michal Baloun

Jaké sociální sítě využívat pro váš byznys

Některé společnosti si myslí, že sociální sítě jsou jako Pokémoni a musí je mít všechny. Není tomu tak. Vždy je lepší vybírat pečlivě ty, na kterých je i vaše cílová skupina a taky mít člověka nebo tým lidí, kteří se o ně kvalitně postarají. Přečtěte si, pro jaké typy byznysů se jednotlivé druhy sociálních sítí hodí a jestli se tam nachází i vaše cílovka.

eshop na shoptetu.JPG
E-shop
10 minut22. 8. 2022Michal Baloun

Jak vytvořit e-shop na Shoptetu s pomocí Mirandy

Přemýšlíte o novém e-shopu nebo potřebujete váš starý převést na novou platformu? Nechcete klasické krabicové řešení pro e-shopy, ale hledáte možnost, jak se odlišit od konkurence? Pojďte se podívat, jak vypadá celý proces tvorby e-shopu založeného na Shoptetu a doladěného na míru vašim představám a potřebám.

Google Ads.JPG
5 minut17. 8. 2022Michal Baloun

Top 5 rozšíření v Google textových reklamách pro váš e-shop

Používáte reklamy ve vyhledávání? Pak byste rozhodně neměli opomíjet rozšíření, která výrazně zvýší jejich proklikovost, a tudíž i konverze. Vybrali jsme pro vás 5 rozšíření, jež by neměla chybět vašim reklamám ve vyhledávači Google.

produktové foto.JPG
E-shop
5 minut15. 8. 2022Michal Baloun

Neřešíte produktové fotky na e-shopu? Pozor, můžete přicházet o zákazníky

Stejně jako si v kamenném obchodě zákazníci prohlížejí nekončící řady zboží a vybírají si primárně pohledem, tak stejně to funguje i v e-shopu. A zatímco v prodejně si zboží můžou pořádně prohlédnout ze všech stran sami podle sebe, vy musíte spoléhat zejména na produktové foto. To spolu s textem přesvědčuje zákazníky, aby si daný produkt koupili.

Shopping online.JPG
E-shop
5 minut8. 8. 2022Michal Baloun

Máte e-shop, ale nevydělává vám tak, jak byste chtěli? Tipy, co vylepšit

Správně nastavený e-shop, který nejen přitáhne uživatele, ale promění je v zákazníky, je základem pro váš úspěch v online byznysu. Ten samý cíl má však i vaše konkurence, pojďte se proto podívat na několik tipů, jak na e-shop, abyste měli navrch.

PPC.JPG
5 minut4. 8. 2022Michal Baloun

3 způsoby, jak PPC reklamy zvýší vaše tržby

Slyšíte všude kolem vás magické slovo “PPCčka”, ale pořád se neumíte rozhodnout, zda je to pravá volba zrovna pro vaši firmu? Pojďte se podívat, co vlastně PPC reklamy znamenají a proč byste jim rozhodně měli věnovat pozornost.

přísstupy na FB.jpg
Návod
10 minut10. 6. 2022Michal Baloun

Jak nasdílet přístupy na Facebook pomocí Business Manageru

Řešíte nasdílení přístupů na Facebooku pro digitální agenturu nebo vybrané osobě? Níže naleznete jednoduchý návod, jak na to prostřednictvím Business Manageru.

clubhouse.jpg
30 minut10. 6. 2022Michal Baloun

Clubhouse na vážné i volné slovíčko

Ještě jste neslyšeli o Clubhouse? I když se tato sociální síť zabydlela v Česku teprve před pár týdny, exponenciálně nabírá na popularitě. V čem je jiná? A je jen pro kreativce a podnikatele, nebo i pro „obyčejné smrtelníky“, co si chtějí poklábosit o počasí nebo seriálech?

branding.jpg
20 minut10. 6. 2022Michal Baloun

Začátky brandingu

Co je vlastně branding? Slovo pocházející z Francie 15. století, kdy se výpalem určitého znaku do „obalu“ vypalovala identifikace výrobce nebo později obchodníka či dovozce nejrůznějších artiklů po celém světě. Dnes se s brandingem setkáváme dnes a denně, téměř na každém kroku, neboť obchodní značky zahlcují světový trh již mnoho desítek let.

Tady začínají nové příběhy

Miranda od počátku tvrdí, že je to hlavně o lidech, co umí vzít za práci a do každýho projektu přinesou pořádnej zápal a nadšení! Tahle energie se šíří napříč celým týmem. Není pak divu, že vznikaj projekty, na které jsme právem pyšní!

Spojit se s Mirandou